KONTAKT
V primeru da potrebujete dodatne informacije ali pomoč nas kontaktirajte na eno od naših telefonskih številk ali E-mail naslovu.
V kolikor ne bomo dosegljivi Vas bomo poklicali nazaj v najkrajšem možnem času.
Tel: 08 381 48 64
gsm: 041 737 120
CENE
Prikazane cene na spletni strain www.hinco-yachting.si vsebujejo DDV , razen če je to posebno označeno. Cene se spremenijo brez predhodnega obvestila.
Glede na vaše povpraševanje pa Vam pripravimo tudi obvezujočp ponudbo.
POSTOPEK NAKUPA
V primeru da se z nakupom strinjate je sam postopek naslednji:.
a. Predračun: Po oddaji naročila, kupec prejme predračun oz. obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto blago pa na voljo za dostavo. Rok veljavnosti ponudbe je 4 koledarske dneve.
b. Izvedeno naročilo: po plačilo predračuna se naročilo izvede. O potrditvi prejetega plačila in izvedbi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti akli telefonu. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Spremembe niso možne.
c. Zaključeno naročilo: ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje, ter o tem obvesti kupca. Spremembe niso možne.
Naročilo / pogodba je sklenjena s potrditvijo ponudbe, prejetim predračunom, ter odposlano pošiljko naročenega blaga.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– s plačilom po predračunu preko TRR na račun prodajalca
– s plačilom po izvršeni dostavi / prejetju blaga. Kupec nosi strošek prejemanja plačila ponudnika dostave naročenega blaga
– plačilom preko virtualnega POS terminala s kreditno kartico / možnost na obroke v kolikor je to mogoče
DOSTAVA
Dostava je mogoča le za zaključena naročila, torej potrjena in plačana.
Kupec lahko prevzeme naročeno blago tudi na sedežu podjetja, osebno ai s svojim ponudnikom transporta..
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v navedenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
STROŠKI DOSTAVE
Naše cene vsebujejo strošek dostave na dom. V primeru da dostava ni zajeta v ceni so stoški dostave so prikazani v vsaki ponudbi prodajalca oz. so v vprimeru zahteve dostave na dom vključeni v končno vrednost.
VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK
V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi . Priporočamo, da nas o poškodovani pošiljki nemudoma obvestite po telefonu 08 381 48 64
VRAČILO IZDELKA
Kupec lahko v primeru, da je blago naročil brez predhodnega ogleda na sedežu podjetja, od nakupa posameznega izdelka odstopi, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev in nam to sporoči. V naslednjih petnajstih dneh morate izdelek nepoškodovan in neuporabljen tudi vrniti. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Po preteku tega roka pa pravica do odstopa od pogodbe preneha.
Zahtevek za vračilo nam morate posredovati tudi v pisni oblike preko spleta na E-mail: info@habco.eu , oz. nam namero sporočite po telefonu 08 381 48 64, da se dogovorimo o najboljši rešitvi. Artikli kupljeni na posebnih akcijah, se ne prevzamejo v vračilo razen iz garancijskih razlogov.
POTEK VRAČILA
– kupljen izdelek, ki vam ne odgovarja pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naš naslov: HABCO d.o.o. Kranjčeva ul. 47, 9220 Lendava.
stroške vračila krije kupec. V primeru pošiljk z odkupnino si pridružujemo pravico sorazmernega zmanjšanja vrnjene kupnine.
– izdelek je potrebno ustrezno pripraviti za transport;
– s kupljenim izdelkom se na lastne stroške osebno oglasite na sedežu podjetja in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo ter računom;
Izdelek lahko zamenjate z drugim izdelkom, v kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo izključno preko osebnega bančnega računa (TRR nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ne izplačujemo!
HABCO d.o.o. se obvezuje, da bo potrošniku vrnila denar za nepoškodovan in nerabljen izdelek v originalni količini ter zapakiran v originalni embalaži s pripadajočimi navodili oz. vsemi pripadajočimi elementi. Pridružujemo si pravico zadržati vrednost 50 – 200 EUR za stroške dostave v mednarodnem in domačem dostanvnem sistemu, odvisno od velikosti naročenega/vrnjenega izdelka.
Odstop od pogodbe ni mogoč , ko je bila embalaža že odprta ali izdelkih po posebni želji kupca.
NAPAKA NA IZDELKU
če ima izdelek napako, lahko zahtevate popravilo izdelka, ustrezno znižanje cene, vrnitev kupnine ali zamenjavo izdelka. Nemudoma ko odkrijete napako, nas morate o zaznanem čimprej obvestiti, najkasneje pa v roku 1 meseca, od kar ste napako odkrili. Vloge za pritožbo in vloge za odpravo napake sprejemamo le v pisni obliki s podrobnim opisom napake. omogočiti nam morate, da si napako na izdelku ogledamo in presodimo o utemeljenosti le-te ter vloženem zahtevku.
GARANCIJA
Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki navedeni na garancijskem listu/računu, ki je priložen izdelku. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil v garancijskem listu in se jo uveljavlja z garancijskim listom in računom nakupa. Garancije ni mogoče uveljavljati za popravilo okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in napak zaradi višje sile.
Uvoznik oz. proizvajalec jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in navodili. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka kupcu.
Veljavnost garancije je pogojena s predložitvijo računa iz katerega so razvidni vsi ključni podatki o izdelku, ki je predmet reklamacije.
Za uveljavljanje garancijskega jamstva je potrebno soglasje proizvajalca, da se prijava prizna kot utemeljena pomanjkljivost oz. napaka, ki se jo odpravi v garancijskem roku.
Uveljavljanje garancijskega zahtevka:
– Prijava pomanjkljivosti ali napake mora biti podana v pisni obliki;
– Kot veljavne prijave se upoštevajo prijave posredovanje v pisni obliki po pošti ali elektronski pošti;
– Zahtevek mora biti podan v roku 21 dni od dneva, ko je bila odkrita napaka;
– Proizvajalec ne priznava popravil in zamenjav iz naslova uveljavljanja garancije v kolikor se je nadaljevala uporaba izdelka potem, ko je bila odkrita napaka ali pomanjkljivost in če so bile z nadaljnjo uporabo povzročene dodatne poškodbe ali povečana stopnja obstoječe škoda na obstoječih ali drugih delih izdelka ter na delovanju;
V primeru, da se garancijsko popravilo opravi na zahtevo prodajalca ali proizvajalca, le ta ne priznava nikakršnih denarnih nadomestil za nezmožnost uporabe izdelka. Ne priznavajo se morebitni drugi stroški, izdatke in izgube kakršnekoli oblike, ki izhajajo iz navedenega. Za uveljavljanje garancijskega jamstva je potrebno soglasje, da se prijava prizna kot utemeljena pomanjkljivost.
PRITOŽBE IN SPORI
V primeru morebitnih pritožb se le te podajo v pisni obliki podjetju HABCO d.o.o., ki bo v osmih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka. Pogodbenika bosta prizadevala spor ali pritožbo rešiti sporazumno, po mirni poti.
Za vse spore okoli katerih se stranki nebi mogli dogovorite je pristojno okrajno sodišče v Murski Soboti
V primeru da potrebujete dodatne informacije ali pomoč nas kontaktirajte na eno od naših telefonskih številk ali E-mail naslovu.
V kolikor ne bomo dosegljivi Vas bomo poklicali nazaj v najkrajšem možnem času.
Tel: 08 381 48 64
gsm: 041 737 120
CENE
Prikazane cene na spletni strain www.hinco-yachting.si vsebujejo DDV , razen če je to posebno označeno. Cene se spremenijo brez predhodnega obvestila.
Glede na vaše povpraševanje pa Vam pripravimo tudi obvezujočp ponudbo.
POSTOPEK NAKUPA
V primeru da se z nakupom strinjate je sam postopek naslednji:.
a. Predračun: Po oddaji naročila, kupec prejme predračun oz. obvestilo po elektronski pošti, da je naročilo sprejeto blago pa na voljo za dostavo. Rok veljavnosti ponudbe je 4 koledarske dneve.
b. Izvedeno naročilo: po plačilo predračuna se naročilo izvede. O potrditvi prejetega plačila in izvedbi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti akli telefonu. Pogodba o nakupu naročenih artiklov med kupcem in ponudnikom je na tej stopnji nepreklicno sklenjena. Spremembe niso možne.
c. Zaključeno naročilo: ponudnik v dogovorjenem roku blago pripravi in odpošlje, ter o tem obvesti kupca. Spremembe niso možne.
Naročilo / pogodba je sklenjena s potrditvijo ponudbe, prejetim predračunom, ter odposlano pošiljko naročenega blaga.
NAČINI PLAČILA
Ponudnik omogoča naslednje načine plačila:
– s plačilom po predračunu preko TRR na račun prodajalca
– s plačilom po izvršeni dostavi / prejetju blaga. Kupec nosi strošek prejemanja plačila ponudnika dostave naročenega blaga
– plačilom preko virtualnega POS terminala s kreditno kartico / možnost na obroke v kolikor je to mogoče
DOSTAVA
Dostava je mogoča le za zaključena naročila, torej potrjena in plačana.
Kupec lahko prevzeme naročeno blago tudi na sedežu podjetja, osebno ai s svojim ponudnikom transporta..
V primeru, da ste morda naročili blago, ki ga zaradi nepredvidljivih razlogov ne moremo odpremiti v navedenem roku, vas o novem dobavnem roku obvestimo preko posredovanih kontaktnih podatkov.
STROŠKI DOSTAVE
Naše cene vsebujejo strošek dostave na dom. V primeru da dostava ni zajeta v ceni so stoški dostave so prikazani v vsaki ponudbi prodajalca oz. so v vprimeru zahteve dostave na dom vključeni v končno vrednost.
VRAČILO POŠKODOVANIH POŠILJK
V primeru, da je dostavna pošiljka fizično poškodovana, v njem manjka vsebina ali kaže znake odprtja, mora kupec sprožiti postopek reklamacije pri dostavni službi . Priporočamo, da nas o poškodovani pošiljki nemudoma obvestite po telefonu 08 381 48 64
VRAČILO IZDELKA
Kupec lahko v primeru, da je blago naročil brez predhodnega ogleda na sedežu podjetja, od nakupa posameznega izdelka odstopi, ne da bi mu bilo pri tem potrebno navesti razlog za svojo odločitev in nam to sporoči. V naslednjih petnajstih dneh morate izdelek nepoškodovan in neuporabljen tudi vrniti. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku. Po preteku tega roka pa pravica do odstopa od pogodbe preneha.
Zahtevek za vračilo nam morate posredovati tudi v pisni oblike preko spleta na E-mail: info@habco.eu , oz. nam namero sporočite po telefonu 08 381 48 64, da se dogovorimo o najboljši rešitvi. Artikli kupljeni na posebnih akcijah, se ne prevzamejo v vračilo razen iz garancijskih razlogov.
POTEK VRAČILA
– kupljen izdelek, ki vam ne odgovarja pošljete z računom in vso pripadajočo dokumentacijo na naš naslov: HABCO d.o.o. Kranjčeva ul. 47, 9220 Lendava.
stroške vračila krije kupec. V primeru pošiljk z odkupnino si pridružujemo pravico sorazmernega zmanjšanja vrnjene kupnine.
– izdelek je potrebno ustrezno pripraviti za transport;
– s kupljenim izdelkom se na lastne stroške osebno oglasite na sedežu podjetja in tam opravite vračilo kupljenega blaga skupaj z vso pripadajočo dokumentacijo ter računom;
Izdelek lahko zamenjate z drugim izdelkom, v kolikor izrazite željo po vračilu kupnine, vam jo vrnemo izključno preko osebnega bančnega računa (TRR nam morate v postopku vračila sporočiti). Gotovine ne izplačujemo!
HABCO d.o.o. se obvezuje, da bo potrošniku vrnila denar za nepoškodovan in nerabljen izdelek v originalni količini ter zapakiran v originalni embalaži s pripadajočimi navodili oz. vsemi pripadajočimi elementi. Pridružujemo si pravico zadržati vrednost 50 – 200 EUR za stroške dostave v mednarodnem in domačem dostanvnem sistemu, odvisno od velikosti naročenega/vrnjenega izdelka.
Odstop od pogodbe ni mogoč , ko je bila embalaža že odprta ali izdelkih po posebni želji kupca.
NAPAKA NA IZDELKU
če ima izdelek napako, lahko zahtevate popravilo izdelka, ustrezno znižanje cene, vrnitev kupnine ali zamenjavo izdelka. Nemudoma ko odkrijete napako, nas morate o zaznanem čimprej obvestiti, najkasneje pa v roku 1 meseca, od kar ste napako odkrili. Vloge za pritožbo in vloge za odpravo napake sprejemamo le v pisni obliki s podrobnim opisom napake. omogočiti nam morate, da si napako na izdelku ogledamo in presodimo o utemeljenosti le-te ter vloženem zahtevku.
GARANCIJA
Garancijo lahko kupec uveljavlja neposredno pri proizvajalcu ali njegovem pooblaščenem servisu. Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji in roki navedeni na garancijskem listu/računu, ki je priložen izdelku. Garancija je veljavna ob upoštevanju navodil v garancijskem listu in se jo uveljavlja z garancijskim listom in računom nakupa. Garancije ni mogoče uveljavljati za popravilo okvar nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, mehanske poškodbe in napak zaradi višje sile.
Uvoznik oz. proizvajalec jamči za kakovost izdelka oziroma brezhibno delovanje v garancijskem roku, če ga boste uporabljali v skladu z njegovim namenom in navodili. Garancijski rok začne teči z dnem izročitve izdelka kupcu.
Veljavnost garancije je pogojena s predložitvijo računa iz katerega so razvidni vsi ključni podatki o izdelku, ki je predmet reklamacije.
Za uveljavljanje garancijskega jamstva je potrebno soglasje proizvajalca, da se prijava prizna kot utemeljena pomanjkljivost oz. napaka, ki se jo odpravi v garancijskem roku.
Uveljavljanje garancijskega zahtevka:
– Prijava pomanjkljivosti ali napake mora biti podana v pisni obliki;
– Kot veljavne prijave se upoštevajo prijave posredovanje v pisni obliki po pošti ali elektronski pošti;
– Zahtevek mora biti podan v roku 21 dni od dneva, ko je bila odkrita napaka;
– Proizvajalec ne priznava popravil in zamenjav iz naslova uveljavljanja garancije v kolikor se je nadaljevala uporaba izdelka potem, ko je bila odkrita napaka ali pomanjkljivost in če so bile z nadaljnjo uporabo povzročene dodatne poškodbe ali povečana stopnja obstoječe škoda na obstoječih ali drugih delih izdelka ter na delovanju;
V primeru, da se garancijsko popravilo opravi na zahtevo prodajalca ali proizvajalca, le ta ne priznava nikakršnih denarnih nadomestil za nezmožnost uporabe izdelka. Ne priznavajo se morebitni drugi stroški, izdatke in izgube kakršnekoli oblike, ki izhajajo iz navedenega. Za uveljavljanje garancijskega jamstva je potrebno soglasje, da se prijava prizna kot utemeljena pomanjkljivost.
PRITOŽBE IN SPORI
V primeru morebitnih pritožb se le te podajo v pisni obliki podjetju HABCO d.o.o., ki bo v osmih dneh potrdil, da je prejel pritožbo, sporočil kupcu, kako dolgo jo bo obravnaval in ga obveščal o poteku postopka. Pogodbenika bosta prizadevala spor ali pritožbo rešiti sporazumno, po mirni poti.
Za vse spore okoli katerih se stranki nebi mogli dogovorite je pristojno okrajno sodišče v Murski Soboti